Pro návštěvu do prodejního centra je nutné se objednat. Tel.: 724 486 044

Kolik stojí doprava a jakou zvolit platbu

 

Doprava Česká republika

 

Osobní odběr

  • Osobní odběr na prodejně ve Zlíně. ul. Potoky 4318, 760 01 
  • Při osobním odběru je za zboží možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
  • Při osobním odběru je možno zboží vyzkoušet.

  

Balíkovna na adresu

  • Poštovné je v případě platby předem 110 Kč, v případě platby na dobírku 150 Kč.
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím Balíkovny na adresu uvedenou v objednávce.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
  • Balíček můžete on-line sledovat prostřednictvím služby Balíkovna zde.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, balík je nově uložen na nejbližším výdejním místě a to v Balíkovně na poště nebo Balíkovně mimo poštu (vyzvednutí nejdéle do 7 kalendářních dní) , případně do boxu (vyzvednutí nutné do 2 pracovních dnů).
  • Na výdejním místě bude balíček uložen k převzetí 7 kalendářních dní.

 

Balíkovna - výdejní místo

  • Poštovné je v případě platby předem 70 Kč, v případě platby na dobírku 90 Kč.
  • Zákazník si zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
  • V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na vámi vybrané Balíkovně. V tuto chvíli je Váš balík připraven k vyzvednutí.
  • Pro vyzvednutí Balíku Do Balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven zde). Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
  • V případě, že jako adresát si nebudete moci Vaši zásilku vyzvednout, nabízí se u této služby možnost vyzvednutí balíku i třetí osobou. U této služby tudíž není požadováno předložení dokladu totožnosti.
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 kalendářních dní, tuto dobu již nelze prodloužit.
  • Pokud má zákazníkem vybrané výdejní místo vyčerpanou kapacitu, balík je uložen na nejbližším výdejním místě, případně do boxu.
  • Balíček můžete on-line sledovat prostřednictvím služby Balíkovna zde.

 

ZÁSILKOVNA - VÝDEJNÍ MÍSTO

  • Poštovné je v případě platby předem 79 Kč, v případě platby na dobírku 99 Kč.
  • Zákazník si zvolí u objednávky výdejní místo Zásilkovny, které má nejblíž. Při zvolení možnosti Z-BOX je nutná aplikace Zásilkovna!
  • Jakmile předáme zboží k přepravě Zásilkovně, ta vám okamžitě pošle email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky takmůžete sledovat online zde.
  • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám Zásilkovna pošle SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykolido 4 dnů vyzvednout. 
  • Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat –nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.
  • Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě pošlete na Zásilkovnu odpovědní SMS a oni vám lhůtu zdarma prodlouží o 2 dny.

 

ZÁSILKOVNA - DORUČOVÁNÍ NA ADRESU

  • Poštovné je v případě platby předem 99 Kč, v případě platby na dobírku 119 Kč.
  • Zákazník si zvolí u objednávky doručení na adresu.
  • Jakmile předáme zboží k přepravě Zásilkovně, ta vám okamžitě pošle email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky takmůžete sledovat online zde.
  • Zásilkovna Vás bude dopředu informovat o tom, že Vám bude doručovat zásilku. Součástí této notifikace bude i odhadované časové okno doručování, a to s přesností až na 90 min.
  • V den doručování Vám pak řidič Zásilkovny 2x zavolá na telefonní číslo uvedené v objednávce. V případě, že by se mu s Vámi nepodařilo telefonicky spojit, i tak dojede na cílovou adresu doručení a zazvoní. Pokud Vás nezastihne ani na adrese, řidič zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo, kam následně zásilku zaveze. Vy pak dostanete standardní cestou - SMS a e-mailem  heslo pro vyzvednutí zásilky a budete mít 4 dny na vyzvednutí.

 

Doprava Slovensko

ZÁSILKOVNA  SLOVENSKO 

  • Poštovné je v případě platby předem € 5,-, v případě platby na dobírku € 1,-
  • Zákazník si zvolí u objednávky výdejní místo Zásilkovny, které má nejblíž.
  • Jakmile předáme zboží k přepravě Zásilkovně, ta vám okamžitě pošle email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky takmůžete sledovat online zde.
  • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám Zásilkovna pošle SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykolido 4 dnů vyzvednout. 
  • Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat –nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.
  • Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě pošlete na Zásilkovnu odpovědní SMS a oni vám lhůtu zdarma prodlouží o 2 dny.

 

ZÁSILKOVNA - DORUČOVÁNÍ NA ADRESU

  • Poštovné je v případě platby předem € 8,- , v případě platby na dobírku € 1,-
  • Zákazník si zvolí u objednávky doručení na adresu.
  • Jakmile předáme zboží k přepravě Zásilkovně, ta vám okamžitě pošle email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky takmůžete sledovat online zde.
  • Zásilkovna Vás bude dopředu informovat o tom, že Vám bude doručovat zásilku. Součástí této notifikace bude i odhadované časové okno doručování, a to s přesností až na 90 min.
  • V den doručování Vám pak řidič Zásilkovny 2x zavolá na telefonní číslo uvedené v objednávce. V případě, že by se mu s Vámi nepodařilo telefonicky spojit, i tak dojede na cílovou adresu doručení a zazvoní. Pokud Vás nezastihne ani na adrese, řidič zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo, kam následně zásilku zaveze. Vy pak dostanete standardní cestou - SMS a e-mailem  heslo pro vyzvednutí zásilky a budete mít 4 dny na vyzvednutí.

 

Platba

Objednané zboží je možné uhradit následujícími způsoby:

  • Platební kartou
  • Dobírkou
  • Hotovostí
  • Bankovním převodem